مشارکت الکترونیکی

بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی

هر سازماني برای تحقق به اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه به تمامی مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخوردهاي حاصل، تعاملات دوسويه و انتخاب راهبردهاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکان پذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

جهاد کشاورزی استان  زنجان در راستاي انجام ماموريت سازماني خود در تلاش است با برنامه محوري، نگاه سيستمي و توان کارشناسي، خدمات خود را در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد. در همین خصوص و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي، جهاد کشاورزی استان زنجان لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم به ويژه نخبگان، متخصصين، صاحب نظران، مديران و کارشناسان را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد.
مخاطب گرامی شما مي توانيد ديدگاه خود را از طریق راههای ارتباطی زیر اعلام نمایید. بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کمک بزرگی در ایجاد شرایط مطلوب در استان خواهد داشت.

درگاه الکترونیک ثبت درخواست مشارکت و  نظر سنجی موجود بر روی تارنما 

  تماس با رئیس سازمان

تماس با مسئولین میز خدمت در بخش ارتباط با ما

 اعلام نظر بر روی پیش نویس های قوانین از طریق فرم مربوطه در آدرس : کلیک کنید

نظرسنجی در مورد نحوه ارائه خدمت

 

 

آمار بازدید

امروز
دیروز
کل بازدید ها
5371
5436
5230938

جستجوی گوگل


آدرس جهاد کشاورزی زنجان

امروز : دوشنبه 31 تير 1398

آخرین تاریخ به روز رسانی یکشنبه 30 تیر 1398 4:24:36 ب ظ می باشد