شرح وظایف مدیریت شهرستان ماهنشان

شرح وظایف مدیریت شهرستان ماهنشان

-تهیه، تنظیم و تدوین و ارائه گزارشات تخصصی، كارشناسی، توجیهی و اداری برحسب مورد و موضوع به سازمان.

-شركت در جلسات کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی و كارشناسی سطح شهرستان، ستاد سازمانی و فرمانداری

-پاسخگویی به نامه‌ها و مكاتبات اداری از طریق اتوماسیون اداری

-عقد قرارداد اجرای كلیه پروژه‌های عمرانی در زیر بخش‌های مختلف كشاورزی

-نظارت بر حسن اجرای كلیه پروژه‌های عمرانی و خدماتی در زیر بخش‌های مختلف كشاورزی

-برخورد با تخلفات در حوزه امور اراضی از طریق مراجع قضایی

-نظارت بر اراضی واگذارشده به مجریان طرح‌ها و پیگیری تخلفات از طریق مراجع قضایی

-نظارت بر حسن اجرای عملیات كنترل آفات و امراض و بیماری‌های گیاهی در سطح شهرستان

آمار بازدید

امروز
دیروز
کل بازدید ها
1508
4472
5238691

نظرسنجی

نظر شما در خصوص مطالب ارائه شده در سایت چه می باشد؟

تماس با جهاد ماهنشان

شهرستان ماهنشان، خیابان اسلام، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ماهنشان

تلفن: 2 و 36222481 - 36222510 - 024

فکس: 36222206-024

ایمیل: mahneshan@agrizanjan.ir

سامانه پیام کوتاه: 31119911199761

آدرس جهاد کشاورزی ماهنشان

امروز : چهارشنبه 2 مرداد 1398

آخرین تاریخ به روز رسانی 0 ساعت و4 دقیقه قبل می باشد