شرح وظایف مدیریت شهرستان ابهر

شرح وظایف مدیریت شهرستان ابهر

1-تهیه، تنظیم و تدوین و ارائه گزارشات تخصصی، كارشناسی، توجیهی و اداری برحسب مورد و موضوع به سازمان.

2- تهیه، تدوین، اعلام و ارائه برنامه‌ها و بودجه طرح‌های پیشنهادی سالانه به سازمان.

3- شركت در جلسات کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی و كارشناسی سطح شهرستان، ستاد سازمانی و فرمانداری

4- نظارت بر حسن اجرای كلیه پروژه‌های عمرانی و خدماتی در زیر بخش‌های مختلف كشاورزی

5- نظارت بر مجوزهای صادره از امور اراضی در سطح شهرستان

6- نظارت بر اراضی واگذارشده به مجریان طرح‌ها و پیگیری تخلفات از طریق مراجع قضایی

7- نظارت بر حسن اجرای عملیات كنترل آفات و امراض و بیماری‌های گیاهی در سطح شهرستان

8- اجرای طرح‌های توسعه مكانیزاسیون در زیر بخشه‌ای دام و طیور و آبزیان، زراعت و باغبانی

آمار بازدید

امروز
دیروز
کل بازدید ها
7322
13857
8357072

نظرسنجی

نظر شما در خصوص مطالب ارائه شده در سایت چه می باشد؟

تماس با جهاد ابهر

شهرستان ابهر، بلوار اثیرالدین ابهری، مدیریت جهادکشاورزی ابهر

تلفن: 024 35276001-4

فکس: 35276006

ایمیل: abhar@agrizanjan.ir

سامانه پیام کوتاه:  30009900099710

آدرس جهاد کشاورزی ابهر

آدرس جهاد کشاورزی ایجرود

امروز : چهارشنبه 14 خرداد 1399

آخرین تاریخ به روز رسانی سه شنبه 13 خرداد 1399 1:09:01 ب ظ می باشد